You are beautiful no matcher what they say.

Hejsan försökte verkligen blogga igår kväll men var så sjukt trött efter matchen så jag typ somna på dirren då jag la mig!
Men matchen gick ju ganska bra Lisa stog första halvlek och var ju suverän hon kommer bli något i promise! Sen stog jag andra , de gick väl inte helt åt skogen men aja. Höll i alla fall på frysa ihjäl hur mycket jag än hoppade och rörde mig!
Nu sitter jag taggad hos mormor & Ingemar och väntar på att Ingemar håller på laga gröt åt mig så jag ska äta de!
Ska nämligen på zon-lägret någon slags uttagning till läns-laget!
Vi ska samlas 8.15 på sörvalla så då åker vi!
Är verkligen så taggad som man kan bli! Ska visa att jag har VILJAN och göra allt! För de här är verkligen något jag vill göra men vi får se hur de går och önskar verkligen alla som kommer från sunnanå lycka till! Ha en bra dag för de ska jag ha!
Kärlek!

https://cdn3.cdnme.se/3960674/6-3/pic_518dced89606ee5f68cca8bf.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/3960674/6-3/pic_518dcedbe087c336fcfadbe7.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback