Nu är de på riktigt... hoppas jag!

Hejsan!
Nu ska jag fan ta mig i nacken!
Nä men nu ska jag försöka att på riktigt blogga! Vete sjutton vad som har hänt med mig !

Tror de har mycket med att jag bytt klubb att göra , har så fullspäckade veckor nu för tiden!

Men nu ska jag försöka!
Men jag får be om ursäkt om jag stavar fel eller nåt för gör ju typ alltid mobilinlägg !
Men idag har jag haft match de blev 2-2 hade otur men var så sjukt nervös idag!

Varför ? Kan jag inte svara på men ja nu var de så!

Nu har jag duschat och fixat mig och ska snart vara med några kompisar och typ se film!
Ha en bra söndag puss!!

Grattis på morsdag mammi:*


Kommentarer
Malin J. säger:

Vilken klubb spelar du i nu?

Svar: Nu spelar jag i Sunnanå f99 :)
Amanda Johansson

2013-05-26 | 17:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback