May. 14,2013

Hejsan , bloggningen började inte som tänkt.
Ber om ursäkt.
Men kan typ aldrig blogga pga att jagär hos pappa och datorn
är hos mamma och de verkligen suger och blogga via mobil så
jag tror att jag kommer börja göra fler videoinlägg istället!
Idag är de tisdag och de är en väldigt kämpig dag.
Har haft ett antal jobbiga lektioner på skolan sen fotboll :)
Imorgon känns som de kan bli en toppen dag för d
å slipper jag skolan och ska fara med
ett antal tjejer från skolan och jörn på en typ skolcup i stan :)
Ska bli riktigt roligt tror jag :P
Börjar känna mig väldigt trött i kroppen, på torsdag
har jag tränat en hela vecka i rad utan e ända vilodag :)
Känner mig stolt att jag ens är vid liv!
Nu sitter jag faktiskt och ser hockey-vm med bror och tänker
inför morgon dagen för även min underbara lillasyster fyller år imorgon :)
 
Kram
 
(Gammal bild) De här är en bild på mig utan smink :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback