Välkommen till mina områden.

 
Hejsan dagen spenderades hemma pga att jag mår inte helt bra, men imorrn ska jag tamefan kämpa mig i väg till skolan :D
Jag har fått veta att jag är i samma E-V grupp som mina älsklingar, Jazmine, Lina, Sofia och sandra. De kom att äga :D
Men dagen började dåligt för mådde piss sen börja ja må bättre så då hjälpte jag morsan att flytta saker till hennes lägenhet:D
NU har vi fått inflyttningsdatumet :D
Har lite ont i huvudet nu  men ska snart dra till farmor och äta och klippa mig :O
Jag hatar att klippa mig. fan men jag måste klippa till mitt hår.. :/
De kommer kanske en bild sen :D
Som ni säkert märkt så la jag upp några videos igår haha dom var u lite sjuka men aja,.. hejdå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback