Svar på frågorna :)

Anonym:
Varför målar du ögonbrynen så fult?
Svar :Asså jag gör inget speciellt jag fyller bara i mina ögonbryn med en svart penna that's it :D
 
Anonym:
Hur kan du vara släkt me Alva när du ä så ful?
Svar : Ja vi är släkt på ganska långt hål, och hur ofta är man lika...
 
Oliver:
Går du någon sport?:)
Svar : Japp jag står mål i fotboll, jag spelar i 2 stycken lag :)
 
Moa:
1.Kär just nu?
2. Bästa vän?
3. Bästa minne?
4. Var 2012 ett bra år?
5. Kan inte du göra en sminkvideo?
6.Favoritmat?
7.Favoritfärg?
8. Favoritdjur?
9. Favoritparfym?
10. Favoritprogram?
11. Favoritklädesplagg?
12. Smink/utan smink?
13. Fanta/cola?
14. Svart/vitt?
15. En sminkprodukt du inte kan leva utan? <3
 
Svar:
1. japp jag är riktigt kär i en helt underbar kille :)
2. Jag har väldigt många , men dom jag kan berätta alltför är Sofia och Sandra :)
3. Haft många bra minnen men om jag ska välja ett från 2012 så väljer jag nog när jag och mitt helt fantasktiska lag var på Piteå Summer Games :)
4. om jag ska vara helt ärlig så 2012 för mig var fett skit, året sögggg!!
5. Som de ser ut nu så vill jag helst inte göra, men kanske nån gång eller om jag får flytta så :)
6. Jag gillar de mesta men inget slår Subway :)
7.Jag gillar vitt och svart när de gäller inredning och kläder men rosa är oxå en fin färg .
8.Jag har ju 2 katter, ( en hos mamma och en hos pappa), men jag gillar hundar väldigt mycket :)
9. Ja du, kanske boyfriend? :P
10. har många men typ Greys anatomy:D
11. Stickade tröjor en av de i alla fall.
12. De är mycket skönare att vara utan smink, men jag trivs inte bra utan smink . Så jag föredrar MED SMINK!
13. Cola har jag druckit så mycket så de blir ganska uttjattande men cola är gott i bland, men hellre fanta :P
14. På kläder svart, men inredning vitt :D
15. De är nog foundation ? :)
 
Anonym:
Chips VS Godis?
 
Svar: Jag gillar båda men jag tror jag väljer godis .
 
Sofiathebest:
Beskriv dina bästa vänner <3
 
Svar: Hejsan sofia :)
ja som sagt så har jag ju många men jag kan välja ut dom 2 bästa (sandra, sofia)
Båda är långa , smala, blondiner, väldigt knasiga, nåt så jävulst omtänksamma, osv.. sandra spelar fotboll, sofia har gjort men inte längra.. Älskar er ! <3
 
JAG:
Norrhammar VS Sörböle.
 
Svar: Svåraste frågan hittils helt klart..
Jag hatar båda skolorna, jag känner fler på Sörböle, men jag har två väldigt NÄRA vänner på norrhammar och han jag är kär i går där så med en klump i halsen tror jag att jag faktiskt skulle välja norrhammar :O
 
haha tack för alla frågor och nu har jag svarat på dom så bra jag kunde :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback