Spotify! <3

Äntligen.. Nu funkar mitt spotify igen, :D
Har varit utan alldeles för länge.
 
Men nu sitter jag i min säng och dunkar musik, pluggar och sneglar på tvn.
Av en slump så är det 2 1/5 män :P
 
Imorgon blir det att kämpa sig iväg till skolan,
först nån alvedon sen klarar jag mig hoppas jag :D
 
Saknar mina änglar :P
På Fredag fyller min älskling Sofia år :)
Dagen ska jag spendera med henne för hon ska bort sen till Lule sen :P
Hon kommer tyvärr inte få nå presenter då för vi
har gjort upp att vi ska ha ett gemensamt uppvaknting veckan jag fyller år :)
För då hör då ska vi fira både jag, Lina och Sofia :P
 
De kommer att bli en helt awesome kväll :D
På Torsdag har jag lite planer men inget är säkert än
har inte ens hunnit höra med farsan än.
Men de blir förmodligen ingen träning för mig imorgon på grund av att
jag är så hemskt förkyld !
Att jag rent inte fick någon luft igår på träningen , så
anstränga sig ska jag pausa med tills de blir bättre.
 
De började bra för den här veckan hade jag tänkt börja
hårdträningen om jag ska komma nånstans på min "snygga" mage.
Som sagt så har jag ju målet med magrutor innan sommaren.
Men de började ju inte alls bra när jag började veckan med
att vara sjuk. Så jag får satsa på nästa vecka.
Sen gör ´jag ju mitt bästa även med att äta sötsaker på veckodagar,
det funkade inte denna vecka men imorgon och framöver då JÄVLAR!
Nu ska jag ge mig , behöver bara lite motivation.
men jag gör mitt bästa men nu ska jag fortsätta plugga så
ha de bra .
 
Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback