Nobody is perfect..

Hejsan såklart så var det bara att
vakna upp tidigt och bege
sig iväg mot skolan :/
Skolan har varit helt okej,
de började med att vi såg romeo och julia i aulan.
Följt av matte, svenska, nu kemi och sen ska vi ha språk.
På lunchrasten drog jag och sandra hem till henne och
hämtade pengar och saker
för efter skolan blir det bråttom
då ska sofia och lina hem till sofia hem och göra sig klara
och jag och sandra hem till mig för vi ska
nämligen dra in till stan för,
vi ska dra in och äta med varandra, shoppa och avsluta dagen
med hockey.
Skellefteå VS Timrå:P
De kommer förmodligen bli jätte kul :D
Som jag skrve igår så jobbar vi med nå
grundämne på kemin.
Nu har jag jobbat klart med mitt arbete så jag har inget att göra.:)
Jag vet inte om jag skrev de igår men jag har i allafall
ämnet TITAN.
Jag valde de ämnet för jag tyck att de var häftigt , intressant och
de påminde mig om låten
Titanium med david guetta och jag är
ju ganska musikintresserad så de blev mitt först hands val.
Tänker bara önska alla en riktigt trevligt kväll.
För ikväll ska jag försöka glömma all jävla skit och va med mina bästa vänner
ha de bra
kram :D

Kommentarer
Anonym säger:

BLOGGA MER!!!!!!!!!!!!!!

2013-01-13 | 13:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback