femtonde januari tvåtusentretton

Hejsan som ni sett så här mitt bloggande inte varit på topp, varför vet jag inte riktigt , har bara lixom inte haft suget!
Sen har jag varit sjuk hela helgen oxå så de har lite små orsaker.
Igår var de en helt underbar skola men idag känns de inte bra nånstans för vi ska åka skidor-.-
Och jag verkligen sug på skidor och tycker de är jätte tråkigt!
Men idag är de så här jätte kallt ute så förhoppningsvis så blir Inga skidor:)
Efter skolan blir de kanske och vara med Sandra och Sofia de beror på men vi får se (:
Igår efter skolan var jag med Sofia och både jag och henne är jätte glada över en sak :P
Men farmor ska skjutsa oss till skolan (som vanligt)
Så måste börja göra mig klar för nu sitter jag och slöar i soffan :)
Ha en bra dag puss.

Hatersgonnahate! Bilden tagen i lördags ! Sluta aldrig kämpa !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback