Don't stop fighting!

Hejsan igår vaknade jag kring
12 tiden sen väntade jag bara hemma
, började
skriva på min nya låt och sen for
jag på badhuset med Sofia och Jazmine.
Efter vi hade badat så for vi hem
och åt sen drog vi och friåkte :)
Sen for vi till jazmine för hon skulle packa
slalomsaker och sovsaker för hon ska med sofia
till vitberget imorrn :D
Men jag var med dom till 23 igår :)
Idag vaknade jag kring 11 men vid klockan
14 nångång ska vi börja åka ner mot stan för att
se Saik spöa Frölunda :)
Sen när jag kommer hem vet jag inte vad
som kommer hända men vi får se om
jag kanske ska vara med jazmine och sofia :D
Men de är bara kanske men imorrn kanske
vi ska till vitberget igen och då ska jag få följa :)
Då ska jag åka slalom, ja lärde mig åka lite slalom
förra året , så jag har bara åkt 1 gång i mitt liv,
för vanligtvis åker jag ju snowboard.
Den är jag lite säkrare på men de är så
tråkigt när alla anda åker slalom :D
Men vi ska se om vi inte åker slalom
imorrn ska jag nog dra upp på ladan och kanske
friåka sen se på hockey :)
Jag och Sofia har gjort som en liten "deal"
vi ska försöka åka så ofta vi kan, helst varje dag men de
är lite svårt när jag tränar fotboll oxå :)
För jag och sofia vi ska ju bli hockeyproffs :D
Men nu ska jag börja göra mig klar inför dagen :)
Vi blir bjudna av bästaste farfar på hockeyn,
de var ganska länge sen vi umgåste med han
pga vissa skäl som jag intevil dela med mig helt privat.
Men nu ska vi ha sittplats :D
Jag vet redan några kompisar som ska dit,
vi får väl se om man träffar nån mer "kändis"..
Nejmen haha .
Ha en bra lördag..
PS: Skola snart... kill me!!!
 
De här är jag och min absolut bästaste vän Sofia, jag har många bra vänner men ingen är som du..
Asså jag trodde inte att de fanns såna människor på denna planet men jag hade visst fel.
Hade jag inte haft dig, hade jag bokstavligen inte levt, nu.
Du peppar mig, finns för mig lika mycket som jag finns flr dig.
Du är som min andra hälft.
Faller du faller jag.
Hoppas du av en brygga sätter jag mig i en båt och plockar upp dig dumfan :*:*:*::*
Jag kommer ALDRIG lämna dig och jag hoppas att du aldrig lämnar mig.
Best Friends Forever bejbee!! :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:**:<3333<33333<3333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback