Blir så jävla less!

Blev ingen skola för mig idag:(
Natten var en plåga så direkt jag
vaknade blev det att pallra sig iväg till
vårdcentralen där dom där satadoktorerna ska plåga en..
Dom trök ner nån sak i min hals och de var så obehagligt :(
Men de  vart inge reultat på strepptrokoker
så jag fick massa annan äcklig medicin som jag ligger
och knaprar på för att överleva.
 
Måste säga att jag har inte blogglust för 5 öre så att jag ens skriver nu är helt otroligt!
Tyvärr blir det ingen skola imorgon heller och säkert inte på fredag heller :(
På fredag fyller min älskade sofia år så jag ska på nåt sätt i alla
fall träffa henne och säga grattis!!
de suger att jag är sjuk för annars kulle jag
på bio med sofia och brudarna imorgon :(
 
Är oxå jätte ledsen över att jag inte får träna, nu
när vi har fått en ny tränare också :(
 
Är besviken på min kropp att den bara lägger av
så här mitt när jag skulle börja träna och så..
 
Men nu äter jag ju medicin så nu ska de ju bli ra närsom helst :D
Men ska vara barnvakt medans pappa far och tränar laget
sen ska jag fara till morsan, och där kommer jag även att spendera natten:D
 
 
Kram :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback