What are words if you really don't mean them when you say them.

Gårdagen: 
 Jag och Sofia var på hockey, det var ganska kul för vi hade ont som fan i benen men vi förlora :O
Lina  på halloween igår :)
Jag längst fram och Sandra i bakgrunden vi hade en awsome kväll :)
Sofia drogpåvärkad?? :)
 
 
 
 
Dagen idag: 
 Jag var med Sofia i stan och såg på hennes tvillingbrorsas hockey match dom mötte Wilhelmina men Skellefteå förlorade :(
 Sofia whit greennagellack :)
I'm sexy and i know it :/ :P

 
Sofia leker med sin hund Texas:D eller leker vete fa´n om man kan kalla det hon bus/reta han :)
Vi fick varsin kaka själv valde jag en chokladboll och Sofia nån himla pussykaka:) (Ingakommentarerpå mitt underbara språk tack!)
Ikväll ska Sofia sova hos mig och vi ska göra en hemlig sak med den förbannade kärleken å göra. Min vecka :)
Måndag: Chilla med massa sota polare :)
Tisdag: BODAAAAA BOOO med de bästa :*
Onsdag: Fotbollscup i schtaann:P
Torsdag: Inget speciellt vad jag vet nu kanske plugga lite hkkläxa.
Fredag: Poolparty på eddahallen med UG.
Lördag: Inge speciellt inplanerat:)
Söndag: Chilla som en jävla idiot :D
 
Ha en trevlig kväll för det ska jag och Sofia ha vi ska se filmen En vän som Hachiko. Det tipset fick jag av en kille i klassen så det ska vi sitta och gråta åt ikväll kanske kommer in några bilder senare ikväll om jag har tid annars kanske bara ett vanligt inlägg :) En bild kommer inte med men det var maten vi åt hos Sofia det var potatisballar och nå kyckling inlindat i deg . Det var gott men Shoo breee :)

Kommentarer
ronja säger:

fotbollscup?

Svar: Aa du läste rätt JAG ska på fotbollscup? ...
Amanda Johansson

2012-10-28 | 19:04:18
Bloggadress: http://ronjjdanielsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback