The life is not always the best you can think!

Nu kan jag lägga in bilderna så här kommer dom :)
Igår :
 Jag och Sofia fick chokladångest så vi drog till ica och köpte baknougat och satan vad ont vi fick i magen :) Never again :D
Vi gick ut en stund, och det här var nå jävla pittkort på mig, ser ut som värsta missfostert :D
Den här satamaran ar jag ute med ;) Sexyass.se :DD
Vi åkte madrass ( värstaatäntarna iknow) typ 3 min :)
Backen vi åkte i :) 
Sofia tog sin pappas cykel och cyklade ner för backen :P Det var sjukt roligt att se på men nån gång när jag kommer hem kan jag försöka lägga in videon när jag och hon försöker cykla upp för bacekn :O
Senare på kvällen gick vi på Ica och köpte 7 hg godis för 35 kronor :)) Mycke gott så det blev lite film och götti. 
Vi såg filmen " Hur många lingon finns det i världen. " Hahaa den är ju så åwsomeeee :D 
 
Today: Jag vaknade typ halv sju/sju och väckte sofia kring åtta-tiden nåt sånt sen låg vi i sängen ett tag sen blev det att gå ner och fika men vi ska fika mer för vi ska ju på Bodaa Boo idaaaag vi längta som fannn!!!!! Men nu ska jag gå och göra Sofia förbannad eller nåt sånt schittt men ha det. bra
Dagens citat( enda gången typ det händer) : True storyy broo.. Hahaha gayyyy!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback