Working 8 to 15!

Tänkte berätta vad som menas med rubriken!
 
Jo det är sånt som finns som kallas misshandel mot barn, det finns två olika typer.
En av dom är när en föräldrar utsätter ett barn för slag och skada.
Det andra är skolan jobba 8-15 gud lovveckan gick så satans fort.
Imorgon börjar det om.
Men måste få säga att idag har varit en skitbra dag.
Jag fick följa farmor till stan men vi var inte där för att shoppa till mig:( utan till henne.
För hon skulle på nån fest nån gång så hon ville ha nå kläder , hon köpte ett par byxor.
Men som sagt jag var med FARMOR i stan och tror du hon kan låta bli att köpa kläder till sitt barn neenej.
Eller kläder och kläder vete fan hon köpte en BH, ett par matchande trosor och nyllonstrumpor 5 pack!
Så det vart ju bra men jag är hos farmor nu och ska nämligen sova här och sen imorgon dra på cp skolan...
Men nu ska jag sätta mig och se på Williams lista hade jag tänkt sen blir det att fixa och måla naglarna har det ciao :)
 
(gammalbildiknowmeniloveit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback