NU!!!

Hej!
 
Nu ska jag börja skriva igen, har bara varit bort, lite depp och varit med mina favoriter.
Som ni vet så tränade jag i onsdags och fick typ n lättstukning i foten men det är ändå hyfsat bra, lite bandage och sen bara träna upp den genom att gå!
Idag på skolan hade vi So, So, svenska sen lunch till 13.10 sen engelskaprov som gick ganska bra faktiskt,
dagen avslutades med musik!
Vi har en ny musiklärare för tillfället för vår vanliga är sjukskriven! :D
Ikväll blir det att se match på ladan klockan 18.30 sen förmodligen UG, det är singstar ikväll.
Imorgon bitti blir det att vakna kring ca halv åtta och åka buss till schtaann 09.25 för att gå på stan med Sandra och Sofia en stund.
Sen blir det att dra på ladan där och se när en kompis till mig har hockeyträning.
Jag tror att morgondagen kan bli en fy satans åwwsommmeee dag!! :P
Nu ska jag och Sandra ta något och fika sen gå upp på mitt rum kanske göra lite läxa och sen ska jag städa mitt rum :(
Sofia kommer lite senare för hon är hemma och städar sitt rum:D
Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback