My life is good! :)

Heej!
 
Igår var seriöst bästa dagen i mitt liv.
Det började med att jag,Sofia och Sandra skulle till stan och Sandra åkte i en buss och jag och sofia i en annan xD
Sen var vi på ladan fast vi gick och tjocka oss på korvgubben både till lunch och middag!
Skellefteå Aik hade ju borta match mot Rögle så vi såg när dom packa in sakerna i bussen,
Min största idol JIMMIE ERICSSON sa tjenare till mig, jag trodde bokstavligen att jag skulle dö!!
Tårarna bara forsade shit min gud, min idol har sagt hej till mig!!!!!
Sen stannade vi kvar och försökte lugna ner oss och alla i bussen vinkade till os då dom drog!
Men sen såg vi på några killkompisars träning och sen ba chilla.
Sen drog vi hem kring halv tio tiden och jag la mig vid klockan 00.00:D
Nu är jag vaken och ska snart äta frukost och sen duscha.
Vill ut och springa men har ju ont i foten sen träningen :( !
Fuck my foot! :D
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men ta det lugnt är ett MÅSTE!
Hejdå! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback