Friday!!

Hejsan idag är det fredag och de är så jävla skönt!
Är hemma hos Sofia med sofia och sandra nu!
Ikväll blir det UG och jag och sandra ska stå i kiosken -.-
Imorgon blir det att vakna tidigt och se julkalendern ;)
Sen blir det att hjälpa farfar på loppis imorgon och tjäna lite slantar!
Sen blir det inte mycket mer av den fredagen för sofia och sandra ska dra till stan, för dom ska sova hos sandras pappa!
Men om jag får för mamma så ska jag åka buss in på söndag och gå på skyltsöndagen med sofia och sandra..
Hoppas verkligen att jag får!!:D
Tisdagen nästa vecka kommer att bli en sjukt jävla bra dag!, för jag sofia och sandra ska åka bil in med farmor och se hockey Skellefteå AIK vs Brynäs IF , kanske man träffar några snälla människor!
Sen blir det att åka hem med farmor :'( -.-
Jamen hejdå trevlig helg! :)
Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback