Du e allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt!

Så känner jag just nu ^^
09.25 blir det att hoppa på bussen till stan med bruden min sandra och sen blir det att fara och titta på en killes träning sen kanske vi ska vara med han!
Annars blir det väl att gå och se fotboll men vi åker buss hem 17.10 :D
 
Igår var det roligaste discot i hela mitt liv!
Men det tråkiga var att han jag är störtförälskad i, han kom och for direkt för han har träning nu på morgon, som jag ska fara och titta på ! :D
 
Jamen snart ska jag börja fika och göra mig klar :D
 
Hejdå
 
 
De här två sista bilderna var till han jag älskar över hela mitt hjärta! (Duvetvemduär)
Jag kommer alltid finnas för dig i vårrt och torrt.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback