Standing in the hall of fame!

Hej, ber så hemst mycket om ursäkt
för den usla uppdateringen.
Jag har gjort ganska mycket!
Jag är fortfarande arg de där med datakabeln..
Sen är det lite privata saker jag mår dåligt över oxå..
Men det kommer kanske att komma en bildbomb sen när jag orkar lägga över bilderna från mobilen :D
I Torsdags var jag på fotbollscup i stan :D
Jag stog för Jörn :P
Vi kom ända till final men vi förlorade :D
Men jag tycker att vi gjorde ett jätte bra jobb :D
Är stolt över mig själv att jag bet ihop och spelade dom 2 sista matcherna för jag mådde så sjukt dåligt och hade skadat mig i knät!
Men tog en alvedon sen stog jag och hade ont i mål men jag klara mig igenom hela matchen :D
Vi vaknade 6.00 den morgonen och kom hem kring 19.00 så JAA, ja var trött.
Men så dum som man är så for man till stan dagen efter med Sandra:D
Vi drog upp på Norrvalla och tittade på killarnas fotbollscup :D
Hade så fruktansvärt ont i knät trodde jag skulle avlida men jag överlevde..
Vi tog 17.15 bussen hem.
Resten av kvällen spenderades hemma i soffan framför hockeyn :D
Skellefteå spöade Rögle med 5-2 :P
Jag la mig och sov vid 12.-tiden för vi såg nån film efter hockeyn.
Nu blir det att hoppa i kläderna och vakna till liv, sen städa rummet och ikväll blir det förhoppningsvis att
vara med Emelie:D
Det kommer att bli jätte roligt:D
Men ha en skön lördag nu alla puss hejj :DD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback