SPRÅK!

Hej det här är första gången på ett tag jag gör ett inlägg via dator.
Nu sitter jag på spanskan medans dom andra har omprov fick vi fyra som har godkänt använda
datorerna, och de är så tråkigt så tänkte att jag kunde passa
på att blogg.
Idag på skolan var det nå sjukt jävla äcklig mat men vi hade hål så jag och sandra satt ändå länge och åt oss
mätt, sedan gick vi och gjorde klart
lussecupstrjorna.
Idag efter skolan ska vi vara i innebandyhallen och träna inför innebandycupen, jag längtar!
Igår hade vi träning och jag och sandra e så söta vi har gjort en sjukt kul deal med tränarna,
om inte jag och sandra har fått magrutor innan sommaren är dom dåliga tränare, men
då har även jag och sandra lovat att sköta oss och göra vårt bästa
på varje träning :O
Imorgon ska jag stå med sandra i kiosken på UG ( kul som vanligt) , då blir det att se
xFactor finalen, lova mig att rösta på älskade Isak!! <33
Men nu ska jag fortsätta jobba så hare bra :)
 
hahahahahahahah xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback