SEGA MOBILJÄVEL!

Hejsan, min sjukt dåliga
upptadering beror på min mobil.
Jag har försökt att lägga göra ett blogginlägg men de
gick fan inte, så då vart jag tvungen att göra de via datorn.
Idag har min dag varit jätte jobbig!
Jag har varit på begravning för min kusin har tagits ifrån oss :'(
Så stöd skulle uppskattas!
Men nu tänkte jag lägga in lite av bilderna i alla fall!
 Lussebullarna VS Teglunds patrull
Finalen mellan Hedlund & co VS Teglunds patrull
Efter lussecupen så är det tradition att gå till kyrkan och titta på lucia!:) De gjorde jag med Sandra och min tremening A-C
Jätte fint lucia tåg och dom var jätte duktiga på att sjunga!
<3
 
Dagen efter!
Här var det torsdags morgon och nu sitter hela högstadiet i kyrkan för att titta på lucia! :)
Lite solo typ :$
 
Ja där kommer lite bilder, nu ska jag gå upp på mitt rum en stud oc sjunga av mig lite känslor osvv..
Sedan blir det att försöka vakna till liv för jag ska på ugfest! :) <3
 
Hade :P

Kommentarer
Anonym säger:

Teglund patrullen*

2012-12-14 | 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback