Kärlek sug fan balle.

Hejsan!
 
jag klarade att städa mitt rum, är helt stolt hur rent de är nu.
Jag var med Emelie för första gången de var kul
vi gick runt hela samhället:D
Sen drog jag till Sandra, de var meningen att vi skulle dra och åka skriller men de blev de inget av.
Nu sitter jag och sandra hemma hos mig för hon ska sova hos mig, de kom
att äga :D
Eller sova och sov aa vet jag inte riktigt om vi ska göra :P
imorrn e de nyårs!
Gashh känns så overkligt!
Ett helt år har gått, och int fan har man varit med om lite saker nej.
men imorrn klockan 12 ska jag och sandra pallra oss upp
till malmbacka för att se på nyårsracet :D
De är när äldre kör gamla mopeder på nån snöbana :D
De är fy jävla kul:D
Kvällen kommer att spenderas framför datan,
förhoppningsvis skypa med nån :d
men ciao

Kommentarer
Emelie säger:

❤❤❤ det var kul!

Svar: ja absolut!! <3
Amanda Johansson

2012-12-31 | 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback