Förlåt för dålig uppdatering!

Hej helgen har jag spenderats hos Sandra och
just därför har jag inte haft så mycket blogg tid!
Men nu sitter vi och snackar med
2 kompisar till sandra på skype:D
Vi har inte gjort så mycket utom att chilla, dansa, baka , varit på ug och ätit lite gott! :D
Vi åt typ middag nyss och det blev pizzan från igår!
Vi åt inte så jätte mycket pga att vi inte var så jätte hungrigra!
Men jag har gjort en sån här facebookstatus " dom 10 snyggaste som gillar skriver jag om på min blogg" så en sån ska jag föröska lägga ut ikväll !
 
De här är en liten hälsning till alla idioter där ute!
Det lörns inte att ni kommer och kallar mig massa saker för ingen av er kan komma och berätta vem, jag är för det vet jag redan.
Ni behöver inte heller komma och klaga på vad jag gör för jag gör exakt vad fan jag vill.
Ni som har nåt annat att säga bara en sak... DRA ÅT HELVETE!!!
 
 
Hejdå!
 
(gammal bild) Min idol nummer # 21 jimmie ericsson ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback