En stjärna lyser så klar!

hooj, kvällen blev spenderad hemma pga att jag "hann" inte städa mitt rum
och jag hade sånt ont i knät.
Men så dum som jag är så gick jag på en prommis med mamma till affärn
och köpte hem lite mys till vårt lilla filmmarathon :D
Det börjad med att vi såg shrek 2 sen sagan om ringen :DJag påklädd och redo att ge mig ut i den fasansfullla snöovädret :D
Shrek 2, en klassiker , såg den med mamma och bror :P
Lite av allt gött :D
Yatzy med Nina, Holly, Lukas och mamma:D
Sagan om ringen, första gången jag såg den och denvar faktiskt riktigt bra :D
Jag idag, osminkad och uttråkad :)
THIS IS MY HOMETOWN!! Jag föddes för att leva på fotbolls plan och ska dö där oxå :D
 
Förlåt att det kom in lite bilder som inte hade med ämnet att göra :D
Men imorgon blir det att sova ut och sen vakna och städa rummet sen vara med finaste Emelie :D
Nu ligger jag i min säng och tittar på fullt hus och bloggar :D
Beroende på hur länge jag är med Emelie imorrn, om jag hinner på kvällen ska jag fara och kvällsfriåka :D <3
 
Natti natti!! <3

Kommentarer
Anonym säger:

snyggt utan smink iallafall bättre än med!<3

Svar: tack!
Amanda Johansson

2012-12-31 | 00:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback