"De 10 snyggaste"

Vilmer:
Känner inte dig så jätte bra men du är jätte snäll och söt!:)

Emilia B:
Känner inte dig så jätte bra men vet vem du är och vill lära känna dig bättre!:)du verkar jätte snäll!

Tobias: jag gillade dig ett tag men sen så vart du dum och nu har jag släppt dig men du kan säkert vara snäll och du är snygg!

Madicken: har inte känt dig så länge typ en vecka och de känns som vi känt vara n i flera år dej kan jag berätta allt för du är som en ängel från himlen.:) vill träffa dej

Cajsa: hej sötmas du är en av mina bästa vänner fast jag inte känner dig så jätte bra men vill lära känna dig bättre och träffas ska vi!:)<3

Sofia: jag älskar dig du är osså en av mina bästa vänner ses snart saknar dig som fan puss:)

Thea: vi var allra bästa vänner för men nu vet jag inte riktigt vad som har hänt men saknar dig och vill att vi ska bli vänner igen !:)

Elvira: typ som jag skrev på Thea vi har oxå varit jätte bra vänner men ännu glidit isär men hoppas de som hänt löser sig!:)

Sandra :bff de är de ända jag har att säga puss love you!:)

Emelie : jadu känner inte dig så jätte bra men vill verkligen lära känna dig!:)


Kommentarer
cajsatangen säger:

Åh fint skrivet!:)

Svar: Hihi tack!:)
Amanda Johansson

2012-12-09 | 21:18:52
Bloggadress: http://cajsatangens.blogg.se
Sofiaaaaaaaaaa säger:

detsamma snoppamanda ;* <3

Svar: Älskar dig med!<3
Amanda Johansson

2012-12-10 | 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback