♥ ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU ♥

Hejsan skolan kan jag ju inte påstå att det var speciellt kul.
Vi hade idrott sista timmen och vi hade fotboll
sen följde jag sandra hem!
Vi han bara slänga av oss jackorna sen blev det middag!
Nu har vi suttit och tränat läxa sen dess och Sandra gör det nämligen än.
Vi har även hunnit se julkalendern, men jag ska gå tbx och träna jag tog bara en liten paus.
Ikväll blir det att sitta i UG-kisoken med Sandra.
Imorgon har vi 12 glosor i spanska sen på onsdag har vi SO prov.
Men tror faktiskt att det kommer gå hyfsat bra.
Sista skoldagen blir ju på torsdag för vi har ju grötfesten på kvällen:)
Jag längtar för då ska jag få ha min finsvartaklänning!
Idag har jag fått veta vad jag ska få för betyg i bild och idrott och jag har ett D.
Trodde faktiskt högre men nu har jag då något att jobba upp´till!
Men jag har ändå två A i idrott:)
Men nu ska jag gå och träna läxa hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback