All i want for christmas is YOU!

 
Hejsan den här dagen har varit otrolig, men så klart en jul med både skratt och gråt :)
Nu en liten bildbomd :P
 
Jag klädd och klar för att bege oss mot farmor :)
 
Några av julklapparna :D
 
Charader i väntan på tomten :D
 
Tomten har kommit :D
 
Världens sötaste kusin hugo med sina spion brillor :D
 
Kalle anka! TRADITION :D
 
Mina julklappar = 1000 kronor, sparbössa, puck på jimmie ericsson, mobilskal, underkläder, smink, platttång, 2 par handskar, sminkborttagningsmedel, tandborste , musplatta, ny gitarr+ nytt fodral Tack allihopa :D
 
Vid halv nio tiden skjutsade farmor mig till mormor för där var mamma och min morbor jonas så där spenderades en liten stud av kvällen.
Har haft en helt otroligt underbar dag som fortsätter med julafton hos mormor imorgon.
God natt allihopa och fortsättande godjul! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback